Як Гройсман чемно послав ірландського перевізника Ryanair гостомельським лісом

Новости

Прем’єр-міністр Володимир Гройсман вирішив втрутитись в конфлікт між державним аеропортом «Бориспіль» та міжнародним авіаперевізником Ryanair.

Ну, ви пам’ятаєте, керівництво «Борисполя» «відшило» ірландську авіакомпанію з її дешевими авіаквитками, через те, що Ryanair, начебто виставила неприйнятні умови для співпраці.

Досвідчений апаратник Гройсман вирішив стати над суперечкою, залагодити конфлікт і запропонував Ryanair, а також всім іншим зарубіжним лоукостам вільно літати в Україну та в її столицю. Але не через «Бориспіль», а через маленький аеропорт «Гостомель», що під Києвом.

«Наша спільна позиція, яку ми сьогодні напрацювали – активізувати розвиток аеропорту «Гостомель», який знаходиться практично на такій же відстані від центру Києва, як і «Бориспіль», як базового аеропорту для лоукостів. Цей аеропорт зможе запропонувати вигідні і рівні умови усім лоукостам і стати базовим, в тому числі для ірландського лоукост-перевізника Ryanair. Керівництво «Гостомеля» готове повністю підготувати цей аеропорт за півроку-рік», – заявив Гройсман.

Стоп, стоп, стоп. Я не проти інфраструктурних проектів. Не проти нових будівництв і підвищення зайнятості за рахунок цього. Але давайте подивимося, як виглядає аеропорт «Гостомель» сьогодні і що треба зробити, щоб довести його до того рівня, коли там зможуть працювати міжнародні авіакомпанії. І головне – навіщо? Сьогодні все, що є на території летовища в Гостомелі, – тільки ангар з бетонною прибудовою для обслуговування вантажних літаків Авіакомпанії «Антонов». Ну там на території є ще низка будівель радянських часів і все.




Як Гройсман чемно послав ірландського перевізника Ryanair гостомельським лісом

Це швидше аеродром, ніж аеропорт. Важко навіть уявити скільки грошей доведеться вкласти, щоб зробити з нього аеропорт міжнародного рівня. Очевидно, що доведеться там будувати новий сучасний міжнародний термінал. Не кажучи вже про те, що дорога, яка веде з Києва до Гостомеля, місцями потребує суттєвого розширення, бо сьогодні її пропускна здатність на деяких ділянках заледве дозволяє нормально їхати мешканцям тамтешніх столичних передмість. І головне – незрозуміло навіщо все це робити і витрачати силу силенну грошей.

На фотографії – сучасний зал міжнародного аеропорту не десь закордоном. Не у Франкфурті чи у Відні. Це в Україні. Нове обладнання і приміщення для прийому і відправки тисяч пасажирів. Нові крісла, візочки, бари, кафе, та навіть магазини дьюті-фрі. Це термінал «F» аеропорту «Бориспіль». Він зараз стоїть повністю порожній і ніяк не використовується. Його побудували до футбольного Євро-2012 в розрахунку на наплив зарубіжних туристів. Цей термінал пропрацював трохи більше року і був законсервований, бо надії влади на збільшення пасажиропотоку не справдилися.

Як Гройсман чемно послав ірландського перевізника Ryanair гостомельським лісом

З тих пір термінал «F» так і стоїть покинутим, оскільки аеропорту «Бориспіль» цілком вистачає одного терміналу «D» з головою. І це при тому, що на будівництво терміналу «F» було витрачено 400 мільйонів гривень за старим курсом, тобто 50 мільйонів доларів. 50 мільйонів доларів стовбичать просто серед поля і нікому більше не потрібні. Наших з вами 50 мільйонів доларів. При цьому, не дай боже віддати в користування цей порожній термінал ірландцям з Ryanair. Сам не гам і другому не дам. Це ж так по-нашому!

Кажуть Володимир Гройсман одразу після призначення на посаду прем’єра заявив: «Я вас навчу як керувати державою!». Дякуємо за навчання. Так як Гройсман нами вже керували. З великими іноземними компаніями тут не церемоняться. Здобуток нинішнього прем’єра тільки в тому, що замість хамської відмови, він чемно послав ірландського перевізника гостомельським лісом. Так що дешевих авіаквитків нам поки що не бачити. 

Дмитрий Гнап

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *